Ուսումնական ճամփորդություն՝ Երևան-Օշական
Ամսաթիվ՝ 20.10.2017 թ. Մեկնում՝ 10:00 Վերադարձ՝ 15:00
Դասարան՝ 2.2
Սովորողների թիվ՝ 24
Պատասխանատուներ՝ Լ. Փաշայան, Ս. Գրիգորյան, Մ. Սիմոնյան
Ճամփորդության նկարագրություն՝
Երևան-Օշական հեռավորությունը՝ 29 կմ
- Կանգառ Օշականի մուտքի՝ Տառերի հուշարձանի մոտ
- Այցելություն Օշականի սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի (հանդիպում եկեղեցու քահանայի հետ)
- Եկեղեցում «Հայր մեր», «Այբ, բեն, գիմ» երգերի կատարում
- Նկարահանում Տառերի պուրակում
- Համերգային ծրագիր եկեղեցու բակում. Կոմիտասյան օրերի ամփոփում. Խաղերգեր՝«Կաքավիկ», «Կռունկ ծափ տուր ու թռի» (Համերգի ընթացքում`Կոմիտասյան երգերի խոսքերի թռուցիկների, կրթահամալիրի բուկլետների տարածում)
- Քայլարշավ դեպի Քասաղ գետ, որի վրա գնտվում է տուֆից պատրաստած հնգաթռիչք կամուրջը
- Նախաճաշ
- Գետափում հանրօգուտ աշխատանքի կատարում
- Ազգային խաղեր
- Քայլարշավ կամուրջի վրայով
- Վերադարձ
Նպատակը՝ Ամփոփել «Թարգմանչաց տոն», «Կոմիտասյան օրեր» նախագծերը
Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը
Նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանությանը և բարելավմանը
Խնդիրները՝
- Ձևավորել ճամփորդությունը պլանավորելու (նախագծելու) կարողություններ. ճամփորդության նպատակ, խնդիրներ, գործողությունների քայլաշար,
- Ձևավորել ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողություններ
- Ձևավորել տեսածի մասին պատմելու, տեսածը ներկայացնելու ( ճանապարհը նկարագրելու, ճամփորդության մասին սեփական վերաբերմունքն արտահայտելու) կարողություններ
Սովորողների գործունեության նկարագրություն.
- տեսածից, լսածից առանձնացնել գլխավորը և մտապահել տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
- կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը.ինչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում, որտեղ ենք դադարներ առնելու
- օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
- հավաքել ճամփորդական պայուսակ. ինչ իրեր են անհրաժեշտ լինելու, ինչու
- հասկանալ խմբով ճանապարհորդելիս ընկերային պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
- իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոններ
- ուսումնասիրել միջավայրը՝ շինություններ, բուսականություն
- կատարել հանրօգուտ աշխատանք. պահպանել մաքրություն
- լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
- պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականություն
Ճամփորդության հաշվետվությունը՝ այստեղ