«Բարձունքի հաղթահարում» ուսումնական նախագիծ
«Անկախության տոն. Բարձունքի հաղթահարում»
Վայր՝ Նեղուցի սուրբ Աստվածածին եկեղեցի (Ծաղկունյաց լեռնաշղթայի Թեղենիս լեռնագագաթի ստորին հատված)
Օր՝ Սեպտեմբերի 23, Մեկնում՝ ժ. 9:30, Վերադրաձ՝ ժ. 16:00
Դասարան՝ 2.2
Սովորղների թիվ՝ 24
Պատասխանատուներ՝ Լ. Փաշայան, Մ. Սիմոնյան, Ա. Աբրահամյան
Ճանապարհի նկարագրություն՝
Երևան-Արզական հեռավորությունը՝ 41 կմ
Մեկնումը՝ «Արևմտյան դպրոց»-ից, ժամը՝ 9:30
- Առաջին կանգառ՝ Արզական գյուղում
- Գյուղապետարանի մոտից Նեղուցի փողոցով քայլարշավ դեպի Նեղուցի վանք
- Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
- Երաժշտական դադար. Կոմիտաս. «Հա՛յր մեր», պարերգ «Կաքավիկ»
- Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
- Ազգային խաղեր
- Քայլարշավ դեպի Դալար գետի ափ
- Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրություն
- Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
- Երաժշտական դադար. Կոմիտաս. պարերգ «Կաքավիկ»
- Քայլարշալ դեպի գյուղամեջ
Վերադարձը՝ «Արևմտյան դպրոց» , ժամը՝ 16:00
Նպատակը՝ Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, իր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:
- Ձևավորել ճամփորդությունը պլանավորելու (նախագծելու) կարողություններ. ճամփորդության նպատակ, խնդիրներ, գործողությունների քայլաշար,
- Ձևավորել ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողություններ
- Ձևավորել տեսածի մասին պատմելու, տեսածը ներկայացնելու ( ճանապարհը նկարագրելու, ճամփորդության մասին սեփական վերաբերմունքն արտահայտելու) կարողություններ
Խնդիրները՝
- տեսածից, լսածից առանձնացնել գլխավորը և մտապահել տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
- կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը. .ինչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում, որտեղ ենք դադարներ առնելու
- օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
- հավաքել ճամփորդական պայուսակ. ինչ իրեր են անհրաժեշտ լինելու, ինչու
- հասկանալ խմբով ճանապարհորդելիս ընկերային պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
- իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոններ
- ուսումնասիրել միջավայրը՝ շինություններ, բուսականություն
- կատարել հանրօգուտ աշխատանք. պահպանել մաքրություն
- լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
- պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականություն