Աշնանային կրթական պարտեզ

Սեբաստացիների տոնին ընդառաջ՝ « Ես իմ ծառն ունեմ» նախագիծ

Տևողությունը՝ 2 շաբաթ  file-2 (5)

Նպատակը, ընդհանուր խնդիրները՝

Ձևավորել ուսումնասիրություն (հետազոտություն) կատարելու կարողություններ.                              Պատկերացում տալ բույսերի պահպանության հարցում մարդու դերի և նշանակության մասին.                            Մասնակցել դպրոցական ծառատունկին.

 

Ներառված առարկաներ՝

ես և շրջակա աշխարհը

  • մայրենի
  • կերպարվեստ
  • տեխնոլոգիա
  • երաժշտություն
  • մաթեմատիկա

 

Ես և շրջակա աշխարհը

Թեմաներ

  1. Բույսեր՝ ծառեր, թփեր, խոտաբույսեր
  2. Բույսերի դերը բնության մեջ և մարդու կյանքում:
  3. Ծառատունկ

Գործունեության ձևեր

  1. Կծանոթանան բույսերի տեսակներին՝ ծառ, թուփ, խոտաբույս:
  2. Կծանոթանան ծառերի տեսակներին և կսովորեն տարբերակել դրանց տերևները:
  3. Կպատրաստեն «Տերևագրքույկ»:
  4. Պարտեզում ուսումնասիրություն կկատարեն և իրենց պատրաստած գրքույկի օգնությամբ կորոշեն, թե ինչ պարտեզում ինչ ծառեր կան։
  5. Կտարբերակեն ծեր ծառերը և տնկիները:
  6. Պարտեզում ծառեր կտնկեն:
  7. Կխնամեն  տնկած ծառերը:

Ակնկալվող արդյունքներ

 

  • Կճանաչեն և կանվանեն իր շրջապատում առավել տարածված բույսերը:
  • Պատկերացում կունենան բույսերի կյանքի փուլերի մասին:
  • Կկարողանան բացատրել մարդու կյանքում բույսերի դերը և նշանակությունը: Բոյսերի պահպանության հարցում՝ մարդու դերը և նշանակությունը:
  • Կիմանան բույսերի աճի և զարգացման  համար անհրաժեշտ պայմանները:
  • Կիմանան ծառի մասերի անվանումները:
  • Կկարողանան ծառ տնկել (մեծահասակի օգնությամբ):

 

 

Մայրենի

Թեմաներ

  1. Ուսոմնական ռադիո
  2. Աշնան մասին ստեղծագործություններ
  3. Բառակապակցություն:Նախադասություն
  4. Բառապաշար

Գործունեության ձևեր

  • Կկարդան բույսերի մասին տեղեկատվական նյութեր
  • Կկարդան, կքքանրկեն, անգիր կարտասանեն աշնան մասին դուր եկած բանաստեղծությունը, արդյունքում կստեղծվի աուդիոգիրք:
  • Կպատրաստեն հարցեր պարտիզպանի հետ հարցազրույց վարելու համար (ծառատունկի նախապատրաստական փուլում):
  • Կվարեն հարցարզույց (կստեղծի առաջին ռադիոլուրը):

Ակնկալվող արդյունքներ

  • Կկարողանան հարցեր պատրաստել կոնկրետ թեմայի շուրջ:
  • Կիմանան շրջապատում տարածված բույսերի անվանումները:
  • Կկարդան, կքննարկեն աշնան մասին  հետևյալ բանաստեղծություններին.

Ա. Խնկոյան «Անտերև ծառ»

Հ. Թումանյան «Աշուն»

Հ. Թումանյան «Ամպն ու սարը»

Կոմիտաս «Աշուն օր» հատված

Հ. Թումանյան «Տերևաթափ»

  • Կհարստացնեն բառապաշարը:
  • Կզարգացնեն կարդալու կարողությունները:
  • Կզարգացնեն գրելու կարողությունները (կկարողանան ինքնուրույն բառակապակցություններ, նախադասություններ կազմել):

 

Կերպարվեստ

Թեմաներ՝

  1. Գույներ: Հիմնական գույներ: Գունային խառնուրդներ:
  2. Գեղանկարչական ժանրեր. բնանկար

Գործունեության ձևեր

  • Կնկարեն պարտեզում տեսած ծառերի մեկը:

Ակնկալվող արդյունքներ

  • Կկարողանան վրձնով աշխատելիս ճիշտ օգտագործել ներկերը, վրձինը:
  • Կկարողանան նկարելիս ստանալ գունային խառնուրդներ:
  • Կկարողանան նկարելիս ճիշտ օգտագործել թուղթը:

 

Տեխնոլոգիա

Թեմա՝

  • Ապլիկացիա

Գործունեության ձևեր

  • Գունավոր թղթերից կպատրաստեն աշնանային ծառ:

Ակնկալվող արդյունքներ

  • Կկարողանան մկրատով աշխատել:
  • Կկարողանան ճիշտ օգտվել սոսնձից:
  • Կկարողանան ապլիկացիա անել՝ ցուցաբերելով ստեղծագործական մոտեցում:

 

Մաթեմատիկա

Թեմաներ

  1. Քանակի, հեռավորության մոտավոր գնահատում (աչքաչափ)
  2. Խնդիրների կազմում
  3. Արտահայտությունների, հավասարությունների, անհավասարությունների կազմում

Գործունեության ձևեր

  • Կփորձեն կռահել, թե քանի տարեկան կլինեն պարտեզի ծառերը
  • Կփորձեն կռահել, թե երկու ծառերի հեռավորությունը քանի՞ որքան կլինի:
  • Կկազմեն խնդիրներ պարտեզի ծառերի, թփերի մասին՝ կիրառելով իրենց ունեցած տվյլաները (պարտիզպանի հետ ունեցած հարցազրույցը լսելով):
  • Ունեցած տվյալներով կկազմվեն արտահայտություններ, հավասարություններ, անհավասարություններ:

Ակնկալվող արդյունքներ

  • Կկարողանան գնահատել (մոտավորապես որոշել ) ծառերի միջև հեռավորությունը (քանի՞ ոտնաչափ կլինի, քանի՞ քայլ կլինի):
  • Կկարողանան կազմել խնդիրներ ծառատունկի թեմայի շուրջ:
  • Կկարողանան տարբերակել, կազմել արտահայտություններ, հավարասություններ, անհավասարություններ

 

Երաժշտություն

Ուսուցանվող երգեր

  • Խնկի ծառ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реклама
Запись опубликована в рубрике Աշնանային պարտեզ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s